Cikkek, tippek, videók és egyéb információk egy helyen a motorozás szerelmeseinek

2016. május 30. 14:21 - SpeedRunner Szeged

Moto Guzzi V35 Imola

img_20160529_174022.jpg

A Moto Guzzi egy Olasz motorkerékpár gyártó cég és a legöregebb európai gyár ami jelenleg is üzemel indulása óta.
1921-ben alapította Mandello del Lario. A cég nagy történelmmel rendelkezik, az olasz motorkerékpár gyártás egyik úttörőjeként tartják számon. Világszerte kiemelkedő alak a motorversenyzésben, ipari újításban mint pl.: első középsztenderes motor kifejlesztése és a 8 hengeres motor megtervezése.


2004 óra a Moto Guzzi kizárólagos tulajdonosa a Piaggio & C.SpA leányvállalatnak, ami egy hét márkát összefogó cég és Európa egyik legnagyobb, világszerte pedig a negyedik motorkerékpár gyártó és értékesítő vállalata.
Hírnevét az elterjedt léghűtéses 90 fokúra tervezett ikerdugattyús V-blokk által szerezte meg, melynek tulajdonsága, hogy hossziránnyal párhuzamosan kapott helyet a főtengely motorban, valamint a hengerfejek kétoldali elhelyezkedése is szembetűnő ezeken a gépcsodákon. Na de ennyit a kis történelmi bevezetőről...
Hétvégén sétálni voltam a városban és egy olyan olasz motorral találkoztam amit nem sűrűn lehet találni a városban. Ez egy Moto Guzzi V35 Imola névre hallgató motor volt amit a fent leírtak szerint volt felépítve (V-blokk, keresztirányú főtengely, stb.)
Gyorsan készítettem is egy fotót a masináról, majd bepattant az ötlet, hogy milyen jó dolog lenne az ilyen ritkaságokkal, de legfőképpen szebbnél szebb motorokkal és történelmükkel feldobni az oldalt. Így arra döntésre jutottam, hogy a jövőben több ilyen jellegű cikket fogok készíteni.

Legyen így az első helyen:

Moto Guzzi V35 Imola

Tulajdonságai:

Model neve:

Moto Guzzi V 35 Imola

Gyártási év

1979

Motor

Léghűtéses, 4 ütemű, Iker V blokk,hosszirányba épített, OHV, 2 szelep hengerenként

Capacity

346.2
Bore x Stroke 66 x 50.6 mm
Sűrítési arány 10.5:1

Induction

Dell'Orto. Type VHB 24 FD/FS

Gyújtás / indítás

Megszakítós / elektronikus

Teljesítmény

34.5 Le 25.7 kW @ 8100 rpm

Sebességváltó / meghajtás

5 sebességes  /  kardántengelyes

Első felfüggesztés

Hidraulikus villa

Hátsó felfüggesztés

Lengőkar villa hidraulikus lengéscsillapító

Első fék

2x 260mm tárcsfék

Hátsó fék

Single 235mm tárcsafék

Első gumi

3.25 S18

Hátsó gumi

3.50 S18

Száraz tömeg

158 kg

Tank térfogat

16 Liter

img_20160529_174030.jpg

Címkék: cikkek
komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cikkek, tippek, videók és egyéb információk egy helyen a motorozás szerelmeseinek
süti beállítások módosítása