Cikkek, tippek, videók és egyéb információk egy helyen a motorozás szerelmeseinek

2017. március 06. 21:20 - SpeedRunner Szeged

Az én motorom

Sziasztok kedves olvasók!

A bemutatkozásomnál már megtudhattátok, hogy miként szerettem bele a motorozásba és, hogy milyen motorjaim voltak eddig. Az igazat megvallva nem akartam az oldal indulásával együtt már írni, hogy milyen új motorom van, mivel még nem tudtam róla véleményt alkotni. Így 1 év távlatában már van némi tapasztalatom az új gépet illetően, így megosztanám most ezt veletek!

Tavaly, vagyis 2016-ban már nagyon fentem a fogamat egy nagyobb testű motorra. Sokat bújtam a hirdető oldalakat, hogy mégis mi lenne a jó számomra. Régen egyik ismerősömnek volt egy 250-es piros Suzuki Banditja ami nagyon megtetszett. Sokat nézegettem oldalakon, hogy mégis kinek milyen tapasztalatai vannak, de nagyon megoszlottak a vélemények róla. Rengeteg hirdetést megnéztem,míg egy vasárnap délután itthon üldögélek, na mondom felcsapom az egyik népszerű használt járműves oldalt, hátha találok magamnak valót. Meg is lett rövid időn belül ráadásul itt Szegeden, így el is mentem megnézni a gépet.

12804675_573582579475445_360792090935592717_n.jpg

Egy rendőr srác árulta, gondoltam akkor csak nem lehet annyira lelakva, biztosan vigyázott rá. Úgy is volt, minden pöpec volt rajta. Amit elmondott róla, hogy meg lett változtatva a karburátorsor ugyanis a gyárival nem tudni mi történt, de jelenleg egy 1200-as Bandit sora van rajta, így sajnos 7 literrel jár a kicsike, de ettől függetlenül nagyon szeretem. Ugrik mint a nyúl, szépen veszi a kanyarokat, nagyon harapós hangja van, köszönhetően a BOS Oval kipufogónak, de megkaptam hozzá a gyárit is. Apró simítások várnak még rá,de kopó alkatrészek minden motoron, a használattól függően mindig akadnak így pl. a lánc és a lánckerekek lassan megérnek a cserére. A gumiabroncsok elég jó állapotnak örvendnek, a vásárláskor kb. 500 Km-t futottak. A kilométeróra állása 67000 km környékén jár jelenleg. 2 személlyel is volt alkalmam vezetni, így véleményem szerint akkor is jól viselkedett, jól tartotta az irányt. Összességében úgy érzem nagyon jó vétel volt, és nem csalódtam benne. Túrázás céljára vettem, így még sok kilométer vár ránk! :D

dsc01339.JPG

A motor technikai adatai

Löket térfogat ccm 599
Teljesítmény LE 77.5
1/min-nál -
Forgatónyomaték Nm 57
1/min-nál -
Építési mód , hengerszám sor,4
2 ütemű/ 4 ütemű 4 ütem
Furat/löket, mm 62.6x48.7
Sűrítés 11.3:1
Gázvezérlés/szelepek hengerenként DOHC/4
Karburátorok száma, torokátmérő, mm 4, CRV Ceihin 32
Indítás önindító
Sebességek száma 6
Hátsókerék-hajtás lánc

 

 

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cikkek, tippek, videók és egyéb információk egy helyen a motorozás szerelmeseinek
süti beállítások módosítása